loading...
کافه ترانه
admin بازدید : 83 جمعه 10 مرداد 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ با کیفیت ۳۲۰

Yaser Mahmoudi – Soe Tafahom .mp3

 

دانلود آهنگ با کیفیت ۱۲۸

Yaser Mahmoudi – Soe Tafahom .mp3

 

دانلود آهنگ با کیفیت ۶۴

Yaser Mahmoudi – Soe Tafahom .mp3

 

متن آهنگ

هیشکی نمیتونه
جاتو توی قلبم
بگیره…
حرفای شیرینت
از فکر من بیرون
نمیره…

عطرت نمیذاره
یک لحظه هم یادت نباشم..
اینجوری ممکن نیست
بتونم از فکرت
رها شم…

این
سوتفاهم بود
من
عاشق ِ تو بودم
جبران
میکنم برگرد
برنگردی ..نابودم..

دیوونگی کردم بعضی روزا پیشت نموندم
خیلی پشیمونم حرفاتو از چشمات نخوندم
باعث شدم گاهی فک کنی که دوست ندارم
برگردی ممکن نیست یک لحظه هم تنهات بذارم

این
سوتفاهم بود
من
عاشق ِ تو بودم
جبران
میکنم برگرد
برنگردی ..نابودم..

هیشکی نمیتونه
جاتو توی قلبم
بگیره…
حرفای شیرینت
از فکر من بیرون
نمیره…

عطرت نمیذاره
یک لحظه هم یادت نباشم..
اینجوری ممکن نیست
بتونم از فکرت
رها شم…

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    از سایت ما به چه میزان رضایت دارید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 51
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 20
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 72
  • بازدید ماه : 187
  • بازدید سال : 1,325
  • بازدید کلی : 54,613