loading...
کافه ترانه
admin بازدید : 56 یکشنبه 05 مرداد 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ با کیفیت ۱۲۸

Mehdi Ahmadvand – Baroon.mp3

 

 

 

متن آهنگ

این اتفاقی نیست که من
تو این شلوغی دیدمت
فهمیدمت تا دیدمت
تا دیدمت فهمیدمت
این اتفاقی نیست که من
می‌بینمت بازم تو رو
انگار تو تقدیر منی
دیگه نمی‌بازم تو رو

زیر بارون با توام …تو خیابون با توام…
تو دلم برف اومده
من تو زمستون با توام
حرفی از رفتن نزن
نه نمیشه
من تو خیالم با توام
تا خوبه حالم با توام
فنجون قهوه‌ام خالیه
اما تو فالم با توام
خواهشی دیگه ندارم
این آخریشه

این اتفاقی نیست هنوز
نگاه ِ تو شکل ِ منه
احساس من مثل توئه
احساس تو مثل منه
این اتفاقی نیست ببین
عطرت هنوزم با منه
احساس این لحظه‌ی من
بدتر از عاشق بودنه

زیر بارون با توام …تو خیابون با توام…
تو دلم برف اومده
من تو زمستون با توام
حرفی از رفتن نزن
نه نمیشه
من تو خیالم با توام
تا خوبه حالم با توام
فنجون قهوه‌ام خالیه
اما تو فالم با توام
خواهشی دیگه ندارم
این آخریشه

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    از سایت ما به چه میزان رضایت دارید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 51
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 21
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 23
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 26
  • بازدید ماه : 262
  • بازدید سال : 1,400
  • بازدید کلی : 54,688