loading...
کافه ترانه
admin بازدید : 91 جمعه 10 مرداد 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ با کیفیت ۳۲۰

Mehdi Yaghmaei – Kenare To  .mp3

 

دانلود آهنگ با کیفیت ۱۲۸

Mehdi Yaghmaei – Kenare To  .mp3

 

دانلود آهنگ با کیفیت ۶۴

Mehdi Yaghmaei – Kenare To  .mp3

 

متن آهنگ

دلم می‌خواد
کنار تو
بمونم تا
خودم باشم
به یاد تو
بخوابم تا
به یاد تو فقط پاشم

ازت می‌بینم عاشقم باشی
دارم گم میشم که تو پیدا شی
بمون با چشمات سر به زیرم کن
اگه آزادم تو اسیرم کن..

دلم می‌خواد
کنار تو
بمونم تا
خودم باشم
به یاد تو
بخوابم تا
به یاد تو فقط پاشم
حال این روزامو
تو فقط می‌دونی
نگرانت میشم
منو می‌ترسونی
دل من دنبال ِ
دردسر می‌گرده
پای تو تا مردن
میره بر می‌گرده
تک و تنها بودم
تو نجاتم دادی
خیلی ممنونم که
اتفاق افتادی
دل ِ من تا هستی
بی دلیل آشوبه
عاشقی هم باشه
بی دلیلش خوبه

دلم می‌خواد
کنار تو
بمونم تا
خودم باشم
به یاد تو
بخوابم تا
به یاد تو فقط پاشم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    از سایت ما به چه میزان رضایت دارید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 51
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 18
  • بازدید ماه : 277
  • بازدید سال : 1,002
  • بازدید کلی : 54,290